Flyttstädning Norrköping

Flyttstädning Norrköping | Hela 10 dagars garanti | Tel: 011-103 095

  • Flyttstädning Norrköpings logo

Få 10% rabatt när du bokar din flyttstädning online!

Telefon: 011-103 095

Email: flyttstadostergotland@gmail.com

 

"Skulle du fundera på att anlita en annan städfirma,
kommer du ganska snart förstå varför du ska anlita oss"





















 


I samband med att du trycker på Boka godkänner du avtalet nedan

(Lämna tom)

 

Våra Regler och Villkor

Fyller du i formuläret ovan är detta en bokning och inte offert om du inte skriver att det är offert du önskar.

– Ditt hem skall på städdagen vara tömd. (Om inte något annat är överenskommet)
– Flyttstädningen kan avbokas skriftligen via mail senast 3 dagar innan städdatum, därefter utgår full kostnad.
– Vi har med oss en stege som räcker till normal takhöjd på 2,5m
(Om en högre stege eller ställning krävs måste du se till att detta finns på plats på städdagen.)
(Obs! Garantin täcker ej sådant som vi inte når)

– Vatten & el måste finnas tillgängligt i bostaden när vi utför en flyttstäd.
(Garantin täcker ej sådant vi inte kan utföra p.g.a detta, extra debitering tillkommer vid väntetid) 

Missa inte datum och tid! 
Vi väntar max en halvtimme efter överenskommen tid om vi inte får tag i dig, därefter utgår full kostnad.
Får vi tag i dig tillkommer extra debitering utöver fast pris.

Följande gäller:

– Frysen är avfrostad när vi kommer om inget annat är överenskommet.
(Garantin täcker ej frysen om denna inte är avfrostad och beställning av detta inte gjorts.
Vi ansvarar ej för eventuella skador om en fungerande avfrostningstapp ej finns, samt ett läckageskydd under frysen)

– Element som måste monteras isär för att komma åt emellan, ska vara isärmonterade när vi kommer om du önskar rengöring emellan.

– Fönster ska gå att öppna på ett normal sätt och inget behöver ändras / monteras isär eller liknande.

– Tala om för oss om något är kännsligt eller trasigt eller om något annat är viktigt att tänka på

– Delar du på glasluckan på ugnen rengör vi även där emellan, har du inte delat denna tolkar vi detta som att du ej önskar detta. (garantin täcker ej om du inte delat detta i förväg)

– Pyrolysemalj i Ugnen:
Meddela oss om du har en ugn med pyrolysemalj då man inte ska använda vanlig ugnsrengöring på denna.
Kör rengöringsfunktionen innan vi kommer.
(Vi tar ej ansvar om du inte informerat detta i förväg)

– Montera bort badkarsfronten i förväg

– Dra ut allt som du vill ha rengjort bakom, t ex tvättmaskin/torktumlare, frys/kyl/spis eller badkar om du önskar rengöring bakom.
(Då vi vill minimera risken för skador på personal och golv gör vi ej detta, samma sak här täcker garantin ej om detta inte är gjort i förväg)

-Montera ner glaset på balkongen om det behövs för att rengöras på utsidan, vi gör ej detta och garantin täcker ej om detta inte är gjort på städdagen

– Det tillkommer ingen fakturaavgift om vi mailar fakturan.
– Vid påminnelse tillkommer en påminnelseavgift enlig lag.

Ett par extra ögon skadar inte, besikta därför helst din flyttstädning när vi fortfarande är på plats.
Det är alltid lättast att åtgärda en eventuell brist på en gång!

OBS! Vi ersätter inte en eventuell brist med pengar, utan vi måste få chansen att nyttja våran garanti.
Detta gäller även ifall du som kund skulle valt att rätta till något själv.
– Skulle en brist uppstå måste vi få tillgång till bostaden för att kostnadsfritt komma tillbaka och rätta till detta.

En reklamation ska ske senast 10 dagar efter städdagen.

Skulle vi anse att en bostad ej är normalt efterhållen eller onormalt nedsmutsad i form av hår från djur eller liknande, förbehåller vi oss rätten att säga nej till att utföra din flyttstädning.
Dock kan vi oftast komma överens om ett nytt pris utöver det fasta priset.

Vi förbehåller oss rätten att kräva dig på resterande summa om vi skulle få avslag på rutavdraget från skatteverket.